IT-Support -> ForældreIntra

Se videoklip omkring brugen af forældreIntra

Videoklippene viser trin for trin, hvordan ForældreIntra virker, i et tempo hvor alle kan være med.

Du ser fx. hvordan man som forældre opretter beskeder, opslag på opslagstavlen, tilmelder sig arrangementer, opretter debatter og billedsamlinger og meget mere. Videoerne er 100% målrettet forældrene.

Du kan se vejledningerne på http://www.skoleintra.dk/foraeldreintra.html

Har du glemt din kode?

Hvis du har glemt din adgangskode til ForældreIntra, kan du få tilsendt en ny kode pr. e-mail.

Følg vejledningen til venstre hvor du logger ind.

Har du glemt dit brugernavn og kode?

Du bliver nød til at kontakte skolen, enten pr. telefon eller e-mail.

F.A.Q. liste

1. Der står ingen adresser i "adresse og telefon-listen" for klassen?

Det er korrekt, da vi ikke automatisk kan overføre informationerne fra det administrative system. Vi håber fra sommerferien 2010, at kunne lave en årlig opdatering.

2. Hvorfor kan jeg ikke se en forældres telefon nummer i klasselisten?

Enten har pågældende forældre ikke indtastet sit telefon nummer i forældreIntra, eller så har vedkommende valgt at sætte et kryds ved "Skjul kontaktoplysninger i klasselister i ElevIntra og ForældreIntra"

3. Hvor finder jeg "Skjul kontaktoplysninger i klasselister i ElevIntra og ForældreIntra"?

Log først på ForældreIntra. I venstre kolonne under Indstillinger findes "Skjul kontakt oplysninger....".

4. Hvor kan jeg indtaste min e-mail adresse og telefon nummer?

Log først på ForældreIntra. I venstre kolonne under indstillinger indtastes telefon nummer.